pondelok 24. júna 2013

Rímske závitky




Čo na to:

kuracie prsia,
cibuľa,
sušené paradajky v oleji,
 strúčik cesnaku,
šunka,
zelené olivy,
 soľ, mčk, rozmarín,
 hladká múka,
 olej

 Ako na to:


Kuracie prsia rozrežeme naplocho a vyklepeme v mikroténovom sakli. Naklepané rezne jemne osolíme a posypeme korením - mčk. Necháme chvíľu postáť.


 Sušené paradajky rozmixujeme (ja som použila 4 PL paradajok, olej som nechala stiecť) a pridáme jeden strúčik cesnaku (paradajky som si urobila v sezóne, tuším mám niekde v receptoch)



 Rozmixované paradajky s cesnakom poukladáme lyžičkou na mäso, trocha rozotrieme a poukladáme pokrájané olivy. Prikryjeme plátkom šunky a zavinieme


 
 dobre spojíme ihlicou alebo špáradlami a potom závitky zľahka poobraciame v hladkej múke.



 V panvici rozohrejeme olej a závitky opražíme, potom ich vyberieme  a na výpeku orestujeme cibuľu pokrájanú nadrobno.
 
Cibuľu i s výpekom presunieme do kastróla, v ktorom závitky budeme dusiť. Prihodíme i vetvičku rozmarínu. Môžeme pridať ešte trochu oleja ( ja som pridala ten z paradajok), pridáme závitky a zalejeme horúcou vodou.Ak chceme, môžeme do šťavy pridať sušené paradajky alebo ich pridať pokrájané.


 Dusíme domäkka ( cca 25 min. ) Šťavu netreba zahusťovať, postačila tá trocha múky, ktorou sme závitky obalili pred tepelnou úpravou.


Podávame so špagetami alebo s dusenou ryžou alebo dusenou tarhoňou



Žiadne komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...