utorok 12. júna 2018

Poobzerajte sa po knihe Ruce v mouce od Ivy Trhoňovej


          Už som tu na blogu spomínala novú publikáciu z oblasti pekárčiny českej autorky Ivy Trhoňovej, RUCE V MOUCE , ktorá v tomto smere určite patrí medzi TOP. 
V Česku ide kniha "nadračku", lebo je fakt skvelá, napísaná zrozumiteľne, logicky a pre normálnych ľudí... žiadne obkecávanie a výmysly ani hranie sa na profíka. Lebo profícka je sama osebe. 
Rada si v nej listujem a čítam si ju niekedy aj v posteli. Mám v nej plno "lepiek", tých farebných lepivých papierikov, ktoré mám ako záložky a na mrňavé poznámky. 

Mrknite si rozhovor s Ivou o  jej knihe 




     Ak práve zháňate knihu, ktorá vám pomôže, ktorá bude vaším radcom a pomocníkom dennodenne, tak to je kniha s názvom RUCE V MOUCE od Ivy. Nevycapíte fúru peňazí len tak pre nič za nič, ale kúpite si vynikajúcu knihu, napísanú zrozumiteľne, jasne a s fúrou receptov. 
Ja som nakúpila veľa kníh o pečení chlebov a pečiva, no až pri tejto som si uvedomila, ako som plytvala peniazmi na drahé zahraničné knihy. Ruce v mouce je tá najlepšia kniha pre kváskové pečenie i pečenie s droždím. Nájdete v nej okrem receptov na pečenie aj čosi navyše... aj rady a recepty na to, čím natrieť chlebík, pečivo a aj také obyčajné hamky z kuchýň starých materí.

V Martinuse knihu kúpite za 10,67 €, alebo si ju objednajte v nettkníhkupectve Gorila za 9,59 € alebo si prejdite Heureka.sk a tam si vyberiete. No alebo sa po nej obzrite v kníhkupectve, kam chodievate.






Žiadne komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...