nedeľa 5. apríla 2009

Plnený šniceľ


 Čo na to:

bravčové stehno,
mčk, soľ,
horčica,
hladká múka,

na trojobal :
vajíčka,
mlieko
strúhanka
olej

náplň:

syr fetta  alebo mozzarella,
cesnak,
špenátové listy,
šunka (ja som dala salámu,ale nie je to ono)

na zálievku:
trocha vody (asi 1 dl)
kečup,
olej,
2 PL mexickej omáčky al. inej štipľaviny :))

Ako na to:

Mäso krájame tak, že plátok nedokrojíme úplne a úplne odkrojíme až ďalší plátok. Tieto dva spojené plátky rozprestrieme na doske a kompletne spolu ich vyklepeme. Získame tak velký plát mäsa, ktorý sa bude dobre plniť. Takto nakrájame celé mäso. (Z nejakých menších kúskov, ktoré sa nedajú plniť, môžeme urobiť klasický šniceľ).
Naklepané pláty osolíme, okoreníme a potrieme kremžskou horčicou. Poukladáme na ne špenátové listy (ja som nemala špenát, použila som skusmo listy cesnaku medvedieho, ktorý som nazbierala včera na prechádzke ), plátky cesnaku a šunky.
Na protiľahlé konce umiestnime klátiky syra,
cez ktoré preložíme konce smerom do stredu proti sebe. Zopneme ihlami alebo špáradlami.
Obalíme v trojobale a čiastočne vypražíme.

Vložíme do zapekacej misy, polejeme zálievkou a prikryté dusíme v rúre cca 1 hodinu asi na 160°C.


Žiadne komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...