piatok 9. januára 2015

Pšeničný chlieb z ošatky

     Stále som preferovala pečenie chleba v nejakej forme, lebo som sa bála, že bude šišatý, rozpľasnutý alebo inak zdeformovaný... Zopár chlebov som už teda upiekla i bez formy, ale to bolo dávno, boli to jednoduchšie kvasnicové chleby. I keď sa dali akceptovať, ale treba povedať, že sú aj lepšie...mali by byť lepšie... chleby, ktoré pečieme, by mali byť stále lepšie, mali by sme nájsť taký, ktorý bude plne vyhovujúci, náš vysnívaný chlebík. Nestačí len, ak by bol lepší ako ten z obchodu... taký je predsa skoro každý doma upečený, nie? 
     Stala som sa už konečne i ja majiteľkou ošatky. Fakt som netušila, ako veľmi môže ošatka pomôcť bochníku, teraz som uverila, lebo som to videla na vlastné oči. Ošatka je vynikajúca vec. Ja som sa k nej dostala vďaka Ivke. Takže ošatka je od nej.
      Moja milá Iva, som ti veľmi vďačná za ne, i za to, ako si to celé zmenežovala, aby sa  dostali ku mne do BA :-) Perfektné! Okrem toho som vďačná i za tvoje recepty a všetky možné rady, ktoré si mi poskytla.
    

Tak toto je ten môj ošatkový miláčik. Určite, vždy sa dá ešte kadečo zlepšiť. Budem skúšať...

Recept je rovnaký ako tu 




Žiadne komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...