utorok 23. decembra 2008

Londýnske orechové rezy



Čo na to:

cesto: 14 dg masla al. rastl.tuku, 25 dg hladkej múky, 7 dg práškového cukru, 1/2 čL sódy bikarbóny, 1 vajíčko, 1 sáčok vanilkového cukru;
náplň: 21 dg práškového cukru (môže byť aj trocha menej), 21 dg mletých orechov, 4 vajíčka, marhuľový lekvár alebo džem.

Ako na to:

Prísady na cesto spolu zmiesime a vypracujeme hladké cesto, (ak máte Ronic, nie je nič jednoduchšieho, za 5 sekúnd je hotové)
vyvaľkáme ho a preniesieme na plech s papierom (alebo vymastíme a vysypeme plech).

(Ja som to cesto rovno dala na papier v plechu a vyvaľkala ho priamo na plechu. Len do rohov som ho povtláčala rukou). Dáme piecť do rúry na 10 min pri 180°C. Vyberieme poloupečené a
cesto necháme trocha vychladnúť. Potom ho potrieme marhuľovým džemom.

Pripravíme si orechovú náplň vyšľahaním vajec s cukrom a pridaním a zmiešaním orechov. Ja som tentokrát pridala aj 4 PL rumu a aby to nebolo riedke, pridala som ešte 3 čL maizeny.
Orechovú hmotu nalejeme na džemovú vrstvu a dáme znova do rúry. Pečieme ešte 20 min pri tej istej teplote


a potom dopekáme ešte 5 min pri nižšej teplote (150°C) - ja som si pridala na tých posledných pár minút ešte ventilátor.


Žiadne komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...